retriever medianieuws

In het verlengde van de Retriever mediadatabase publiceren we hier het belangrijkste medianieuws. Hierin schrijven we over nieuwe lanceringen en grote wijzigingen in het medialandschap, altijd onder vermelding van de informatie die je nodig hebt om succesvolle mediacampagnes op te stellen. Volg het Retriever medianieuws en je kunt direct inspelen op de laatste ontwikkelingen.
advertorial

L’OFFICIEL NL & L’OFFICIEL HOMMES NL hebben grote plannen voor het najaar!

19 september 2017  

Wat was het een zomer! Zo sierden o.a. stijlicoon Alexa Chung en superster Jared Leto de cover en resulteert de nieuwe global website in een sterke digitale groei.

L’OFFICIEL NL & L’OFFICIEL HOMMES NL sluiten het jaar spectaculair af met een Vendôme juwelen&horloges special (deelname voor 20 sept.) en het luxury kerstproject (deelname voor 12 okt.). Alles uiteraard met een omni-channel insteek!

Benieuwd naar de mogelijkheden? m.vanrijsingen@jaloumediagroup.com
www.lofficiel.nl

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter
0

ZUIDAS. magazine, over wonen, werken en leven op de Zuidas

19 september 2017  

Herkes Media lanceert 12 oktober a.s. het magazine ZUIDAS. Het magazine verschijnt zowel in het Nederlands als Engels en belicht, met lifestyle als invalshoek, alles over werken, wonen en vrije tijd op de Zuidas. Het magazine wordt gratis toegestuurd naar CEO’s op de Zuidas en ligt bij bedrijven en bij de entree van woningcomplexen op de Zuidas. Verder wordt het verspreid in de regio Groot Amsterdam. ZUIDAS. verschijnt 2x per jaar in een oplage van 15.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 1.695 euro.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter
0

Nieuwe glossy voor vermogenden: Het Vermogen om te Genieten

14 september 2017  

Op 15 februari 2018 lanceert uitgeverij Vermogensmagazine B.V. uit Bussum het glossy magazine Het Vermogen om te Genieten. Het tijdschrift richt zich op vermogenden en belicht in haar redactie de verschillende kanten van het hebben van vermogen. Zo wordt er niet alleen over geld gesproken, maar ook over hoe je daar van kunt genieten. Een en ander komt tot stand in nauwe samenwerking met kennispartner Vermogensbeheer.nl, een onafhankelijke organisatie die vermogensbeheerders beoordeelt en vergelijkt. Het Vermogen om te Genieten verschijnt 4x per jaar in een digitale oplage van 9.500 exemplaren en een print oplage van 29.500 exemplaren. De print oplage wordt gericht per post binnen de doelgroep verspreid is daarnaast te vinden op leestafels van hotels, golfclubs etc. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 8.500 euro.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter
0

Vereenvoudigde inkoopmogelijkheden STER vanaf 2018

13 september 2017  

Per 2018 gaat STER, exploitant van de audio- en videocontent van de publieke omroep, met vaste tarieven werken waarin de 15% bureaukorting al in is verwerkt. Ook wordt het aantal doelgroepen waarop kan worden ingekocht vereenvoudigd. De basis vormt de doelgroep 25-67, ofwel werken Nederland, met daarin de mogelijkheid te targeten op mannen/vrouwen, boodschappers of welstandsklasse AB1. Daarnaast kan worden ingekocht op de doelgroepen kinderen 3-12 jaar, jongeren, senioren en B-to-B. STER verwacht dat deze transparantie in tarieven en vereenvoudigde inkoopmogelijkheden efficiency oplevert en kwaliteit. De aandacht kan nu volledig worden gericht op het optimaal inzetten van het aanbod om de campagnedoelstellingen van adverteerders te realiseren.
In de loop van november a.s. worden de nieuwe tarieven bekend gemaakt. Deze zullen dan ook in Retriever worden gepubliceerd.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter
0

ProMille Media heeft portfolio uitgebreid met 27 titels

7 september 2017  

Per 1 september jl. kunnen bovenregionale- en nationale adverteerders nog meer huis-aan-huis kranten en dagbladen via ProMille Media inkopen. Zo zijn onder meer huis-aan-huisbladen van Uitgeverij De Bode, Uitgeverij Verhagen en Uitgeverij Het Kontakt aan het portfolio toegevoegd. Daarnaast hebben tevens de regionale dagbladtitels Nederlands Dagblad en Reformatorisch Dagblad zich aangesloten bij de nationale verkoop van ProMille Media. Alle nieuwe combinatiemogelijkheden en tarieven zijn in Retriever te vinden.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter
0

Squib B.V. is gestart met Squibike in Amsterdam

30 augustus 2017  

Squib B.V. heeft 21 juni jl. Squibike gelanceerd, een fiets waarop advertentieruimte wordt aangeboden. De gebruikers kunnen al fietsend geld verdienen. Squib maakt daarvoor gebruik van geïntegreerde GPS-technologie in de fiets, waarbij de bewegingen via een app kunnen worden gevolgd. Met de Squibike-app kunnen adverteerders en Squib-gebruikers zowel het bereik als de verdiensten volgen. De advertentie zie je aan twee kanten op een formaat van 590 mm x 610 mm. De kosten kunt u terug vinden in Retriever.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter

Advertentieverkoop Fabulous Mama naar MediaPlus BV

25 augustus 2017  

MediaPlus BV verzorgt per eind augustus 2017 de advertentieverkoop voor het magazine Fabulous Mama en de websites mamaenzo, babybrabbel, jmouders en fabmama van Familytainment Group. Deze kanalen richten zich op (zwangere) vrouwen met kinderen in de leeftijd 0 tot 16 jaar.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter

Rodi Media lanceert Nieuwsblad Haarlemmermeer

16 augustus 2017  

Woensdag 27 september a.s. wordt de midweekse uitgave Nieuwsblad Haarlemmermeer van Rodi Media gelanceerd. Deze nieuwe huis-aan-huiskrant wordt elke woensdag in de regio Hoofddorp en Nieuw Vennep verspreid in een oplage van 55.000 exemplaren. De kosten voor een hele pagina FC advertentie bedragen 860 euro. Rodi Media is uitgever van 24 huis-aan-huistitels in Noord Holland. Er zijn ook doorplaatsingen mogelijk in Rodi-titels Westerpost, Haarlems Nieuwsblad, en Weekblad Huis-aan-Huis. Uitgebreide informatie over de mogelijkheden en kosten vindt u in Retriever.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter

Nieuwe wijkkrant voor Amsterdam Zuid

11 augustus 2017  

Solid Sales & Marketing lanceert op 12 september a.s. de eerste editie van Zuid!, een nieuwsblad op tabloid formaat met wijknieuws en informatie uit de buurt. Zuid! verschijnt dit jaar 6x in een oplage van ruim 56.000 exemplaren. Deze worden huis-aan-huis verspreid in heel Amsterdam Zuid. De kosten voor een 1/1 FC bedragen 1.575 euro.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter

Sanoma verkoopt Kieskeurig aan Reshift

10 augustus 2017  

Reshift Digital heeft per juni jl. de vergelijkingswebsite Kieskeurig.nl en Kieskeurig.be overgenomen van Sanoma Media Netherlands. Kieskeurig.nl begeleidt dagelijks 170.000 bezoekers bij het maken van de juiste keuze en stuurt ruim 2 miljoen geïnteresseerden voor een online aankoop door naar de aangesloten webwinkels.

Email to someoneShare on LinkedInTweet about this on Twitter