LINDA. introduceert in 2026 LINDA.mini, een nieuw merk dat zich richt op aanstaande moeders en ouders met kinderen van 0 tot en met 4 jaar. De content sluit aan bij de fase van jong ouderschap en brengt herkenbare verhalen samen met duiding en praktische tips, met oog voor zowel het gezin als de vrouw zelf.
Lotte Bastiaansen is aangesteld als hoofdredacteur van LINDA.mini. Met de lancering verbreedt LINDA. het portfolio: naast LINDA.meiden (18–28 jaar) en LINDA. (brede volwassen doelgroep) richt LINDA.mini zich specifiek op (aanstaande) ouders die zich in een nieuwe levensfase bevinden.
LINDA.mini wordt crossmediaal uitgerold via app, website en socialkanalen. Daarnaast verschijnt er twee keer per jaar een printmagazine. De titel heeft een gemiddelde drukoplage van 45.000 exemplaren en een gemiddeld merkbereik van 500.000 via print, online en socials. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Mood for Magazines B.V. | LINDA.




