RTL Nederland B.V. lanceert online tijdschrift: Z Magazine

RTL Nederland B.V. lanceert online tijdschrift: Z Magazine

18 juli jl. lanceerde RTL Nederland B.V. een nieuw persoonlijk lifestyle magazine: Z Magazine. Z Magazine richt zich, net als RTL Z, op de ondernemende Z-doelgroep: mannen en vrouwen van 25 tot 65 jaar die het beste uit zichzelf en het leven willen halen. Het online tijdschrift verschijnt maandelijks en wordt gevuld met interviews, achtergrondverhalen, reistips, hotspots en de laatste gadgets en trends. De focus wordt gelegd op de balans tussen werk en leven, duurzaamheid en plezier. Advertentiemogelijkheden bestaan uit commerciële artikelen met een redactionele invalshoek, kosten hiervoor bedragen 4.000 euro inclusief creatie.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.