Weekkrant van Media Groep Limburg heet per 5 juli a.s. VIA Limburg

Weekkrant van Media Groep Limburg heet per 5 juli a.s. VIA Limburg

VIA Limburg is per 5 juli a.s. de nieuwe naam voor de weekkrant van Media Groep Limburg. De weekkrant bestaat in de praktijk uit: VIA Maastricht, VIA Heerlen, VIA Roermond, VIA Venlo en nog 35 andere lokale VIA titels. Naast de naamswijziging wordt er ook een nieuwe vormgeving doorgevoerd en verschijnen er vier vernieuwde rubrieken: Bedrijf in Beeld; Lief & Leed pagina; Storytelling en Tip Burgerpanel. Met een totale oplage van ruim 526.000 exemplaren worden ruim 700.000 mensen in deze regio bereikt. Vooralsnog heeft deze naamswijziging geen gevolgen voor de verspreide oplages en daarbij horende tarieven.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.