Waidmannsheil, een jacht- en natuurmagazine naar Spoor & Partners Uitgeefdiensten

Waidmannsheil

Per begin december jl. heeft Spoor & Partners Uitgeefdiensten de titel Waidmannsheil overgenomen van Uitgeverij Hubertus. Het tijdschrift is een jacht- en natuurmagazine dat zich richt op een doelgroep van mensen die geïnteresseerd zijn in jagen, natuurbescherming, fauna en flora. De lezers van dit tijdschrift zijn onder andere jagers, natuurliefhebbers, wildbeheerders, en mensen met een interesse in outdoor- en natuur gerelateerde activiteiten. Het magazine verschijnt 6x per jaar in een oplage van 2.500 exemplaren. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Bureau Van Vliet B.V.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.