Vrouwen van Nu wisselt van exploitant

Vrouwen van Nu wisselt van exploitant

SGNM neemt de exploitatie van de titel Vrouwen van Nu per 1 januari 2021 a.s. over van Dock35 Media B.V. In 1930 werd de Nederlandse Bond voor Boerinnen en andere Plattelandsvrouwen opgericht. Sinds 2002 dragen ze de naam Vrouwen van Nu. De lezers van het ledenblad zijn allen vrouw, merendeels boven de 45 jaar met ruim 50 procent actieve vijftigplussers verdeeld over heel Nederland.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.