Voilà, nieuw magazine van Mediahuis Limburg

Voilà, nieuw magazine van Mediahuis Limburg

Mediahuis Limburg lanceert 25 september 2020 het maandblad Voilà. Het magazine richt zich op de actieve 45-plusser. In Voilà staan artikelen en product placement over gezondheid, cultuur, vrije tijd, wonen, mode, mobiliteit, tuinieren, recht en geld. Het magazine wordt samen met de dagkrant bij alle abonnees van De Limburger in geheel Limburg verspreid. De oplage betreft 110.000 exemplaren en de kosten voor 1/1 FC advertentie bedragen 1.950 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.