Voilà, nieuw magazine van Mediahuis Limburg

Voilà, nieuw magazine van Mediahuis Limburg

Mediahuis Limburg lanceert 25 september 2020 het maandblad Voilà. Het magazine richt zich op de actieve 45-plusser. In Voilà staan artikelen en product placement over gezondheid, cultuur, vrije tijd, wonen, mode, mobiliteit, tuinieren, recht en geld. Het magazine wordt samen met de dagkrant bij alle abonnees van De Limburger in geheel Limburg verspreid. De oplage betreft 110.000 exemplaren en de kosten voor 1/1 FC advertentie bedragen 1.950 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arno Kantelberg
Arno Kantelberg
Hoofdredacteur bij ModMod
In drie woorden: Knap, briljant, bescheiden
cup of coffee
Uit mijn Sage Oracle Plus (cappuccino) of bij mijn koffievriend Hilmi op de brug (ook cappuccino). Met gewone melk, geen suiker.
training 'Introductie Mediaplanning'

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.