Voilà, nieuw magazine van Mediahuis Limburg

Voilà, nieuw magazine van Mediahuis Limburg

Mediahuis Limburg lanceert 25 september 2020 het maandblad Voilà. Het magazine richt zich op de actieve 45-plusser. In Voilà staan artikelen en product placement over gezondheid, cultuur, vrije tijd, wonen, mode, mobiliteit, tuinieren, recht en geld. Het magazine wordt samen met de dagkrant bij alle abonnees van De Limburger in geheel Limburg verspreid. De oplage betreft 110.000 exemplaren en de kosten voor 1/1 FC advertentie bedragen 1.950 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's
NRC

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.