G+J Media lanceert VOGUE Living

G+J Media lanceert VOGUE Living

Vogue Living wordt in april 2016 gelanceerd door G+J Media Nederland C.V. als compleet lifestyleplatform in print en online. Er komt een Vogue Living-sectie op Vogue.nl, social media en een digitale editie. Vogue Living bevat de allernieuwste woon-en stijltrends. Het magazine verschijnt 2x per jaar in een oplage van 50.000 exemplaren. Het advertentietarief voor 1/1 pag. FC bedraagt 8.950 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.