VINTÁÁÁGE – Een nieuw magazine voor kennis en context rond vintage mode en lifestyle

VINTÁÁÁGE

PARLOUR MEDIA HOUSE heeft het magazine VINTÁÁÁGE gelanceerd. VINTÁÁÁGE richt zich op mode- en duurzaamheidsliefhebbers, van Gen Z tot millennials en ouder. De lezers zijn geïnteresseerd in diepgaande artikelen over vintage, circulariteit en modecultuur. Het magazine verschijnt 2x per jaar in een oplage van ongeveer 10.000 exemplaren. Het doel van VINTÁÁÁGE is het delen van kennis via een magazine en events. De experts zijn werkzaam in onder andere de mode-industrie, het onderwijs en de cultuursector. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Georgette Koning.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Xumi Heijn
Xumi Heijn
Creative Lead bij De Speld
In drie woorden: Op het randje, lief en fatsig
cup of coffee
Cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.