FC Klap lanceert jeugdmagazine VEED!

FC Klap lanceert jeugdmagazine VEED!

FC Klap B.V. lanceert 3 mei a.s. het kwartaalmagazine VEED. Het blad biedt een overzicht van nieuwe YouTubeseries en vlogs en geeft met reportages, interviews en rubrieken een kijkje achter schermen bij bekende YouTubers en vloggers. De titel richt zich op jongeren tussen de 9 en 15 jaar. VEED verschijnt in een oplage van van 60.000 exemplaren en gaat verkrijgbaar zijn in o.a. supermarkten, vakhandels en onlinewinkels. Het tarief voor een 1/1 FC is 2.750 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Nicky Levinschi
Nicky Levinschi
CEO bij ZIGT
In drie woorden: Doelgericht, optimistisch, kritisch
cup of coffee
Cappuccino of een latte, altijd met melk.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.