FC Klap lanceert jeugdmagazine VEED!

FC Klap lanceert jeugdmagazine VEED!

FC Klap B.V. lanceert 3 mei a.s. het kwartaalmagazine VEED. Het blad biedt een overzicht van nieuwe YouTubeseries en vlogs en geeft met reportages, interviews en rubrieken een kijkje achter schermen bij bekende YouTubers en vloggers. De titel richt zich op jongeren tussen de 9 en 15 jaar. VEED verschijnt in een oplage van van 60.000 exemplaren en gaat verkrijgbaar zijn in o.a. supermarkten, vakhandels en onlinewinkels. Het tarief voor een 1/1 FC is 2.750 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.