Qompas Masterkeuze: vernieuwde website met verhoogde focus op bachelorstudenten

masterkeuze.qompas.nl

Vanaf 1 september a.s. lanceert Qompas BV de vernieuwde website masterkeuze.qompas.nl, ter vervanging van Carrièrestart. Hierbij wordt een grotere nadruk gelegd op bachelorstudenten en hun beslissingen omtrent masterkeuzes en begeleiding tijdens de bachelorjaren. Qompas ondersteunt jongeren in hun academische traject met inzichten over studiekeuze, stages en studeren. Het bereiken van deze doelgroep vindt plaats via het platform en gerichte mailcampagnes.


  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.