Vernieuwde formule Weekkrant VIA (MHL)

Vernieuwde formule Weekkrant VIA (MHL)

Weekkrant VIA en De Limburger bundelen de krachten met een vernieuwde formule. De vernieuwde VIA verschijnt in 8 regionale edities en wordt iedere woensdag meegenomen als vaste bijlage bij De Limburger in een oplage van 110.000 exemplaren. Daar bovenop wordt de VIA elke week in een oplage van 55.000 exemplaren bij een groot aantal afhaalpunten verspreid over de hele provincie, waardoor ook Limburgers die geen abonnement op De Limburger hebben, de VIA (gratis) kunnen lezen. Daarnaast wordt de VIA ingebed in de 31 lokale webpagina’s van de website van De Limburger, die dagelijks meer dan 175.000 keer wordt bezocht. Alle nieuwe commerciële mogelijkheden vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.