Value Zipper vergroot media-aanbod met Audax titels

Value Zipper vergroot media-aanbod met Audax titels

Per 1 januari 2021 is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentieverkoop van 7 titels van Audax Publishing. Het gaat om de magazines en de branded content op de digitale kanalen van de merken Vriendin, Santé, Mijn Geheim, Glossy, Royalty, Weekend en Party. De nieuwe tariefkaarten worden binnenkort in Retriever gepubliceerd.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.