Value Zipper introduceert nieuwe bioscoopfilms met mogelijkheden voor branded content

Value Zipper introduceert nieuwe bioscoopfilms met mogelijkheden voor branded content

Value Zipper introduceert voor 2018/ 2019 de bioscoopfilms waar branded content en sponsoring samenwerkingen voor mogelijk zijn. Voor de films waaronder Engel, Huisvrouwen Bestaan Niet 2 en Zoete Liefde kunnen samenwerkingen met diverse merken opgezet worden. Informatie en mogelijkheden over de films die eind 2018 en in 2019 zullen verschijnen kun je vinden in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.