Uniforme editienamen voor De Limburger en VIA weekkrant

De Limburger en VIA weekkrant

De B2B-afdeling van De Limburger en VIA weekkrant hanteert vanaf 6 november jl. dezelfde editienamen als de redactie. Daarmee wordt voorkomen dat er verschillende namen in omloop zijn voor dezelfde edities, wat bij adverteerders tot verwarring kon leiden.

Bij De Limburger verandert de editie De Limburger Westelijke Mijnstreek in De Limburger Sittard-Geleen en wordt De Limburger Parkstad Limburg voortaan aangeduid als De Limburger Parkstad. Bij VIA weekkrant wordt de editie VIA Westelijke Mijnstreek hernoemd tot VIA Sittard-Geleen en verandert VIA Parkstad Limburg in VIA Parkstad.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.