Twee gigantische ledschermen nieuwe blikvangers op Schiphol

Twee gigantische ledschermen nieuwe blikvangers op Schiphol

Schiphol Media biedt sinds kort twee nieuwe in het oog springende digitale schermen op strategische plekken in Lounge 2, het winkel- en horeca gebied achter de paspoortcontrole. Deze schermen van 14 en 16 m2 worden elk jaar gezien door zo’n 14 miljoen reizigers. Het tarief voor de boekingsperiode van één maand bedraagt 15.000 euro. Er is plek voor maximaal 4 adverteerders per scherm.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.