Twee gigantische ledschermen nieuwe blikvangers op Schiphol

Twee gigantische ledschermen nieuwe blikvangers op Schiphol

Schiphol Media biedt sinds kort twee nieuwe in het oog springende digitale schermen op strategische plekken in Lounge 2, het winkel- en horeca gebied achter de paspoortcontrole. Deze schermen van 14 en 16 m2 worden elk jaar gezien door zo’n 14 miljoen reizigers. Het tarief voor de boekingsperiode van één maand bedraagt 15.000 euro. Er is plek voor maximaal 4 adverteerders per scherm.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.