Transparanter prijsbeleid van de Persgroep voor digitale media

Transparanter prijsbeleid van de Persgroep voor digitale media

De Persgroep heeft besloten met ingang van 1 januari 2019 de 15% bureaucommissie af te schaffen voor alle digitale media. Dit besluit is niet van toepassing op de inkoop van print van de Persgroep. De verrekening van de bureaucommissie -en de daaraan gekoppelde netto prijzen- zullen in overleg met de adverteerder en/of het mediabureau worden vastgesteld.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.