Ngage Media B.V. plaatst DOOH-scherm The Grand in Hoog Catharijne

Ngage Media B.V. plaatst DOOH-scherm The Grand in Hoog Catharijne

Ngage Media B.V. heeft per medio augustus jl. een nieuw Digital Out-of-Home scherm geplaatst in het drukbezochte winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht. Het nieuwe scherm, The Grand genaamd, beslaat 30m2. The Grand is selectief inzetbaar of als onderdeel van het Utrecht Pakket en het Public City Screens Pakket. Het scherm heeft een netto bereik van 163.820 per week. Kosten voor een spot van 10 seconden bedragen 9.500 euro per week waarbij de spot minimaal 1x per 3 minuten wordt getoond.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.