Technologietitel Bright overgenomen door PXR Media B.V.

Technologietitel Bright overgenomen door PXR Media B.V.

Technologietitel Bright is 15 mei jl. overgenomen door PXR, dat ook Voetbal International uitgeeft. Als gevolg daarvan krijgt Bright weer een zelfstandige website. Bright richt zich op een nieuwsgierige en hoogopgeleide doelgroep, bestaande uit zowel mannen als vrouwen (70%/30%). De mensen binnen deze doelgroep staan bekend om hun optimisme, progressiviteit en innovatieve levensstijl. Adverteren bij Bright is mogelijk via verschillende kanalen, zoals de website, nieuwsbrief, podcast, video, sociale media en evenementen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Kennismaken met…

Image of Floris Wyers
Floris Wyers
Founder bij Pure Luxe Media & Events
In drie woorden: Makkelijk in omgang (3 woorden) of saaier: Creatief Ruimdenkend Mensenmens
cup of coffee
Zwart en sterk maar liever Champagne

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.