Technologietitel Bright overgenomen door PXR Media B.V.

Technologietitel Bright overgenomen door PXR Media B.V.

Technologietitel Bright is 15 mei jl. overgenomen door PXR, dat ook Voetbal International uitgeeft. Als gevolg daarvan krijgt Bright weer een zelfstandige website. Bright richt zich op een nieuwsgierige en hoogopgeleide doelgroep, bestaande uit zowel mannen als vrouwen (70%/30%). De mensen binnen deze doelgroep staan bekend om hun optimisme, progressiviteit en innovatieve levensstijl. Adverteren bij Bright is mogelijk via verschillende kanalen, zoals de website, nieuwsbrief, podcast, video, sociale media en evenementen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arno Kantelberg
Arno Kantelberg
Hoofdredacteur bij ModMod
In drie woorden: Knap, briljant, bescheiden
cup of coffee
Uit mijn Sage Oracle Plus (cappuccino) of bij mijn koffievriend Hilmi op de brug (ook cappuccino). Met gewone melk, geen suiker.
training 'Introductie Mediaplanning'

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.