Technologietitel Bright overgenomen door PXR Media B.V.

Technologietitel Bright overgenomen door PXR Media B.V.

Technologietitel Bright is 15 mei jl. overgenomen door PXR, dat ook Voetbal International uitgeeft. Als gevolg daarvan krijgt Bright weer een zelfstandige website. Bright richt zich op een nieuwsgierige en hoogopgeleide doelgroep, bestaande uit zowel mannen als vrouwen (70%/30%). De mensen binnen deze doelgroep staan bekend om hun optimisme, progressiviteit en innovatieve levensstijl. Adverteren bij Bright is mogelijk via verschillende kanalen, zoals de website, nieuwsbrief, podcast, video, sociale media en evenementen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.