Talpa Network en RetailMedia.One: 5.000 schermen in winkels

RetailMedia.One

Talpa Network, in nauwe samenwerking met RetailMedia.One, heeft enkele maanden geleden een netwerk gelanceerd, bestaande uit circa 5.000 digitale schermen in toonaangevende retailwinkels van Nederland zoals AH, COOP, Jumbo, Plus, Mediamarkt, Hema, Spar en Bruna. Dit initiatief stelt zowel endemische als non-endemische adverteerders in staat om hun doelgroepen effectief binnen de retailcontext te bereiken. Het faciliteert ook de integratie van merkboodschappen over verschillende mediakanalen, van tv en radio tot digitale en printmedia. Deze advertentiemogelijkheden zijn nu opgenomen in de Retriever Mediadatabase.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.