TAG Outdoor B.V.: nieuwe speler in DOOH markt

TAG Outdoor B.V.: nieuwe speler in DOOH markt

TAG Outdoor B.V. is een nieuwe speler in de Digital Out of Home markt. Het bedrijf is gestart met onder andere de overname van het shopping- en parkingnetwerk van Hillenaar Outdoor. Dit digitale netwerk bestaat uit abri's en infopanelen die zich bevinden op- of in de buurt van parkeergarages, busstations en winkelcentra. Tag Outdoor biedt geïnteresseerde adverteerders de mogelijkheid om voor €15,- per CPM, bereik in te kopen op dit netwerk.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.