STER past prijsbeleid aan

STER past prijsbeleid aan

Per 2019 doet STER een aanpassing aan het vorig jaar ingevoerde prijsbeleid. De exploitant van audio- en videocontent van de publieke omroep blijft vasthouden aan één tarief voor alle soorten adverteerders. Als aanvulling daarop introduceert STER in 2019 een staffelkorting, waarbij partijen vanaf een bepaald volume een lager tarief krijgen. Ook gaat STER prijs- en plaatsgarantie bieden voor advertenties op tv en radio. De nieuwe tarieven van STER worden halverwege oktober bekend gemaakt. Deze zullen dan ook in Retriever worden gepubliceerd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.