Stadsglossy FRITS maakt doorstart

Stadsglossy FRITS maakt doorstart

Stadsglossy voor de regio's Eindhoven en Helmond FRITS heeft een doorstart gemaakt. Voorheen verscheen het blad bij de Persgroep als bijlage van het Eindhovens Dagblad. De Persgroep stopte met de uitgave per 1 januari 2016. 31 mei jl. was de wederopstanding van de glossy. FRITS wordt nu in eigen beheer uitgegeven bij Smalltown B.V. De verschijningsfrequentie is 6x per jaar in een oplage van 8.500 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 1.750 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.