Stadsglossy FRITS maakt doorstart

Stadsglossy FRITS maakt doorstart

Stadsglossy voor de regio's Eindhoven en Helmond FRITS heeft een doorstart gemaakt. Voorheen verscheen het blad bij de Persgroep als bijlage van het Eindhovens Dagblad. De Persgroep stopte met de uitgave per 1 januari 2016. 31 mei jl. was de wederopstanding van de glossy. FRITS wordt nu in eigen beheer uitgegeven bij Smalltown B.V. De verschijningsfrequentie is 6x per jaar in een oplage van 8.500 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 1.750 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.