Samenwerking Young & Connected en Blink Media

Samenwerking Young & Connected en Blink Media

Uitgeverij Young & Connected verzorgt per 1 november jl. de advertentieverkoop van Bobo, Okki, Wild van Freek & National Geographic Junior van Blink Media. Samen met de eigen titels Kidsweek en Samsam, worden maandelijks 469.000 kinderen bereikt. Adverteerders kunnen bij Young & Connected o.a. terecht voor on- en offline media-inzet, het op maat laten maken van lesmateriaal, distributie naar scholen, contentcreatie en activatiecampagnes.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.