RTL Nederland en Triade Media bundelen krachten

RTL Nederland en Triade Media bundelen krachten

RTL Nederland en Triade Media hebben per 1 januari 2016 hun krachten gebundeld voor de verkoop van spotzendtijd en branded content. Alle aanvragen voor spotzendtijd op de themazenders gaan vanaf februari 2016 via RTL Nederland lopen. Triade Media gaat zich volledig richten op Brand Partnerships en nonspot samenwerking voor de themazenders. Het gaat om de volgende themazenders: Ziggo Sport, Ziggo Sport Totaal, Cartoon Network, Boomerang, JIMJAM, CNN, ONS, 13TH Street, SyFy, E!, Xite, TV538, SLAM!TV, Travel Channel, Horse & Country, OUTtv en AT5.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.