RTL Nederland en Triade Media bundelen krachten

RTL Nederland en Triade Media bundelen krachten

RTL Nederland en Triade Media hebben per 1 januari 2016 hun krachten gebundeld voor de verkoop van spotzendtijd en branded content. Alle aanvragen voor spotzendtijd op de themazenders gaan vanaf februari 2016 via RTL Nederland lopen. Triade Media gaat zich volledig richten op Brand Partnerships en nonspot samenwerking voor de themazenders. Het gaat om de volgende themazenders: Ziggo Sport, Ziggo Sport Totaal, Cartoon Network, Boomerang, JIMJAM, CNN, ONS, 13TH Street, SyFy, E!, Xite, TV538, SLAM!TV, Travel Channel, Horse & Country, OUTtv en AT5.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Stephan van der Sman
Stephan van der Sman
Mister VI bij PXR / NextDay
In drie woorden: Gedreven, passievol en enthousiast
cup of coffee
Dubbele espresso met toefje melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.