RTL experimenteert met nieuwsplatform VALDA

RTL experimenteert met nieuwsplatform VALDA

RTL experimenteert met VALDA, een gepersonaliseerd nieuwsplatform speciaal voor jongeren/millennials (18-30 jaar). VALDA is ontwikkeld door een jong team van met name studenten van verschillende disciplines: journalistiek, software engineering, design en marketing. Met VALDA test RTL met nieuwspersonalisatie, nieuwe vormen van journalistiek en manieren om nieuws te delen. Er zijn verschillende branded content mogelijkheden beschikbaar, deze vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.