Retriever Buzzword van de maand: Paid media

Paid media

Media die je tegen betaling kunt inzetten. Je koopt ruimte of tijd in bij mediumtypen zoals print, out-of-home, RTV of online. Een voordeel van paid media is dat je van tevoren weet hoeveel bereik en contacten je er ongeveer mee kunt realiseren. Het is direct inzetbaar en schaalbaar en je kunt bovendien nauwkeurig de boodschap en de uiting bepalen. In die zin heb je met de inzet van paid media een redelijke controle over je communicatie. Voorbeelden van paid media...

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arno Kantelberg
Arno Kantelberg
Hoofdredacteur bij ModMod
In drie woorden: Knap, briljant, bescheiden
cup of coffee
Uit mijn Sage Oracle Plus (cappuccino) of bij mijn koffievriend Hilmi op de brug (ook cappuccino). Met gewone melk, geen suiker.
training 'Introductie Mediaplanning'

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.