Publiek Denken geeft per 2019 Het waterschap uit

Publiek Denken geeft per 2019 Het waterschap uit

Het Waterschap is een tijdschrift van en over de waterschappen en het waterbeheer in Nederland. Vanaf 2019 wordt Het Waterschap uitgegeven door Publiek Denken en de advertentieverkoop wordt verzorgd door MediaSales 0031. De Unie van Waterschappen is verantwoordelijk voor de inhoud en levert de hoofdredactie. Het Waterschap verschijnt 4x per jaar in een oplage van 4.000 exemplaren waarvan 3.000 in print en 1.000 digitaal. In elke editie wordt een specifiek thema onder de aandacht gebracht.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.