ProMille Media: nieuw advertentieloket voor regionale en lokale media

ProMille Media: nieuw advertentieloket voor regionale en lokale media

ProMille Media is een nieuwe samenwerking van Holland Media Combinatie, Media Groep Limburg, BDUmedia en NDC Mediagroep. Zij vormen onder de naam PromilleMedia samen een nieuw loket voor nationale adverteerders die in regionale en lokale media willen adverteren. Per 1 januari 2016 verzorgen ze de campagnes voor de aangesloten regionale dagbladen. Per 1 februari maken ook de huis-aan-huiskranten onderdeel uit van het loket en op korte termijn ook de online nieuwsmerken. Adverteerders die bij meer dan twee uitgevers adverteren kunnen in overleg bij ProMille Media terecht voor hun campagnes. Voor hen gelden de speciale ProMille Media CPM tarieven.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Sebastiaan van Poelvoorde
Sebastiaan van Poelvoorde
Director Business Development bij Young Perfect
In drie woorden: Ondernemend, analytisch, loyaal.
cup of coffee
Espresso met een klein beetje suiker en alleen in de ochtend.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.