Pijper Media neemt NOUVEAU over van DPG Media

NOUVEAU

Pijper Media neemt vanaf 1 maart 2024 NOUVEAU over van DPG Media. Deze overname versterkt het glossy assortiment van Pijper Media, dat titels zoals Elegance en Grazia bevat. Voor DPG Media sluit de verkoop aan bij hun strategie om digitaal groei te versnellen binnen het vrouwensegment, met een nadruk op vooraanstaande merken als Libelle, Margriet, en Flair, gericht op het maken van maatschappelijke impact.

NOUVEAU richt zich op stijlvolle 45+ vrouwen en verschijnt 12x per jaar en heeft een oplage van ruim 28.000 exemplaren. Daarnaast beschikt NOUVEAU over een online platform en inspirerende social media kanalen, met een dagelijks online bereik van 70.000 vrouwen, die worden geïnformeerd over de laatste trends op het gebied van mode, beauty, kunst, health, lifestyle, royalty en travel. De nieuwe hoofdredacteur wordt Sandra ten Brink.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.