OOHA Media Overgenomen door Hillenaar Outdoor

Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over

Op 14 juli jl. heeft Hillenaar Outdoor OOHA Media overgenomen. Als gevolg hiervan is het merk 'OOHA Media' opgeheven en zijn veertien digitale schermen, verspreid over belangrijke locaties zoals de A2, A58 en de A12, toegevoegd aan het bestaande netwerk van Hillenaar Outdoor. Na deze transactie exploiteert Hillenaar Outdoor nu in totaal 60 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.


  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arno Kantelberg
Arno Kantelberg
Hoofdredacteur bij ModMod
In drie woorden: Knap, briljant, bescheiden
cup of coffee
Uit mijn Sage Oracle Plus (cappuccino) of bij mijn koffievriend Hilmi op de brug (ook cappuccino). Met gewone melk, geen suiker.
training 'Introductie Mediaplanning'

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.