OOHA Media Overgenomen door Hillenaar Outdoor

Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over

Op 14 juli jl. heeft Hillenaar Outdoor OOHA Media overgenomen. Als gevolg hiervan is het merk 'OOHA Media' opgeheven en zijn veertien digitale schermen, verspreid over belangrijke locaties zoals de A2, A58 en de A12, toegevoegd aan het bestaande netwerk van Hillenaar Outdoor. Na deze transactie exploiteert Hillenaar Outdoor nu in totaal 60 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.


  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.