Ocean Outdoor voegt digitale schermen toe aan netwerk Wereldhave Shopping Center

Ocean Outdoor voegt grote digitale schermen toe aan het netwerk Wereldhave Shopping Center

Ocean Outdoor heeft recentelijk 3 nieuwe groot formaat digitale schermen geïnstalleerd in Dordrecht, Capelle aan den IJssel en Hoofddorp. De schermen in de Wereldhave-centra zijn uitgerust met de nieuwste innovatieve technieken op het gebied van DOOH. De winkelcentra van Wereldhave bieden adverteerders van Ocean Outdoor de mogelijkheid om een groot bereik op te bouwen onder het winkelend publiek (shoppers). Tegelijkertijd stelt de toevoeging van de grote digitale schermen van Ocean Outdoor Wereldhave in staat om op interactieve wijze te communiceren met haar bezoekers.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.