NPMM 2022-IV bereikcijfers en NOM jaarcijfers 2022 in Retriever

NPMM 2022-IV bereikcijfers en NOM jaarcijfers 2022 in Retriever

De nieuwe bereikcijfers van het NPMM 2022-IV en de NOM jaarcijfers 2022 zijn gepubliceerd in Retriever. De publicatie van de NPMM 2022-IV bevat printbereiksresultaten van landelijke en regionale dagbladen en magazines op basis van de veldwerkperiode Q4 2021 t/m Q3 2022. In de oplageregistratie zijn ruim 200 titels aangesloten; zij vertegenwoordigen circa 90% van alle mediabestedingen in printmedia.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.