NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) bereikcijfers in Retriever

NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) bereikcijfers in Retriever

In Retriever zijn de nieuwe bereikcijfers van landelijke en regionale dagbladen en magazines van de NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) gepubliceerd. Dit is de tweede publicatie van het NOM onder de vlag van NMO (Nationaal Media Onderzoek). De nieuwe cijfers zijn op basis van de veldwerkperiode Q4-2020 t/m Q3-2021.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.