NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) bereikcijfers in Retriever

NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) bereikcijfers in Retriever

In Retriever zijn de nieuwe bereikcijfers van landelijke en regionale dagbladen en magazines van de NMO Print & Merken Monitor 2021-IV (NPMM 2021-IV) gepubliceerd. Dit is de tweede publicatie van het NOM onder de vlag van NMO (Nationaal Media Onderzoek). De nieuwe cijfers zijn op basis van de veldwerkperiode Q4-2020 t/m Q3-2021.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Judith Koop
Judith Koop
Sr. PR & IM Manager bij Publicis
In drie woorden: Avontuurlijk, gestructureerd en enthousiast
cup of coffee
Cappuccino Decafe

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.