Nieuwe titel (VER)BOUW EEN EIGEN HUIS

Nieuwe titel (VER)BOUW EEN EIGEN HUIS

Romeo Delta MultiMedia BV lanceert 22 februari a.s. het magazine (VER)BOUW EEN EIGEN HUIS en de website bouweeneigenhuis.nl. Deze titel bestaat uit 3 verschillende edities, gericht op Arnhem, Nijmegen en Ede. In het magazine staan inspirerende en informatieve artikelen over het (ver)bouwen van een eigen huis. De doelgroep zijn tweeverdieners met een boven modaal inkomen in de leeftijd tussen 30 en 55 jaar oud met een woning van 15 jaar of ouder. Elke editie verschijnt 2x per jaar middels gesegmenteerde huis-aan-huis verspreiding. Postcodegebieden waar de doelgroep het sterkst vertegenwoordigd is worden geselecteerd. De oplage bestaat uit 20.000 exemplaren per editie en de kosten voor een 1/1 FC bedragen 995 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.