Nieuw high-end woonmagazine: Scandinavian Living

Nieuw high-end woonmagazine: Scandinavian Living

15 september lanceert Uitgeverij Vipmedia het nieuwe high-end woonmagazine scandinavian Living. De titel richt zich op lezers tussen de 35 en 54 jaar met een hoge interesse in design en interieur. Naast Scandinavisch design en lifestyle worden er ook shopping- en cityguides gegeven, portretten van designers geschetst en gerechten in beschreven. Het magazine wordt gemaakt in samenwerking met het Deense Bo Bedre en verschijnt ook in een Engelse uitgave. Scandinavian Living verschijnt 6x per jaar in een oplage van 60.000 exemplaren. Kosten voor 1/1 FC bedragen 6.200 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Nicky Levinschi
Nicky Levinschi
CEO bij ZIGT
In drie woorden: Doelgericht, optimistisch, kritisch
cup of coffee
Cappuccino of een latte, altijd met melk.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.