Nieuwe glossy voor mannen: MANIFY Magazine

Nieuwe glossy voor mannen: MANIFY Magazine

Op 28 mei a.s. lanceert uitgever dORIZON Media in samenwerking met MagMedia het nieuwe mannenblad 'MANIFY Magazine'. Het Lifestyle brand voor de moderne man met gevoel voor stijl bestaat al langer als online brand met de website Manify.nl. Binnenkort verschijnt er binnen het lifestyle platform nu ook twee keer per jaar een magazine in print. MANIFY Magazine wordt in een oplage van 10.000 exemplaren verspreid via de bekende tijdschriftenwinkels en geselecteerde supermarkten. Daarnaast kent MANIFY een vaste verspreiding van 4.000 exemplaren op onder andere de door Manify.nl georganiseerde vrijmibo's en een vaste klantenlijst. De kosten voor 1/1 FC advertentie in dit nieuwe mannenmagazine bedragen 2.995 euro. Natuurlijk kunnen er ook combinaties worden gemaakt met social en online.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.