Nieuwe basisformaten print bij de Persgroep

Nieuwe basisformaten print bij de Persgroep

Per 19 juni a.s. wijzigt de Persgroep een aantal advertentieformaten en advertentieposities voor een betere leeservaring. Alle advertentieformaten in print krijgen een nieuwe afmeting en code. Reeds aangeleverd materiaal kan in overleg met de Persgroep worden aangepast naar het nieuwe juiste formaat. Naast de nieuwe formaten worden er per 19 juni a.s. ook een aantal portfoliowijzigingen doorgevoerd in het huis-aan-huiskrantenportfolio. Zo worden onder andere de tarieven per titel voor de familieberichtenpagina's gewijzigd als gevolg van een harmonisering van de proposities voor familieberichten. Ook zijn er diverse wijzigingen in oplages, sluittijden en tarieven. Alle wijzigingen zijn verwerkt in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arno Kantelberg
Arno Kantelberg
Hoofdredacteur bij ModMod
In drie woorden: Knap, briljant, bescheiden
cup of coffee
Uit mijn Sage Oracle Plus (cappuccino) of bij mijn koffievriend Hilmi op de brug (ook cappuccino). Met gewone melk, geen suiker.
training 'Introductie Mediaplanning'

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.