Nieuw urban event 'StreetKrush' en magazine 'Strush'

Nieuw urban event 'StreetKrush' en magazine 'Strush'

Urban Bond Nederland organiseert 2x per jaar het urban event StreetKrush in de evenementenhal Gorinchem. StreetKrush biedt de beste hiphop artiesten en urban talenten een podium en brengt deze in contact met generaties Y en Z. Er worden belevingswerelden met Pop-up stores gepresenteerd met een urban insteek rond verschillende thema's zoals living, automotive, sport en food. Adverteerders kunnen hier direct hun producten onder de aandacht brengen. De eerste editie vindt plaats in het voorjaar van 4-6 mei a.s. De organisatie verwacht voor deze eerste editie minimaal 25.000 bezoekers aan te trekken. Eind april a.s., dus vlak voor aanvang van StreetKrush, wordt ook het daarbij horende magazine Strush uitgegeven. Strush verschijnt 2x per jaar in een oplage van 250.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 2.798 euro. Verschillende exposure mogelijkheden voor het event en het magazine vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.