Nieuw tijdschrift De Cardioloog

Nieuw tijdschrift De Cardioloog

De Cardioloog is het nieuwe tijdschrift voor en door cardiologen, dat wordt samengesteld door een onafhankelijke redactie van toonaangevende cardiologen. Het tijdschrift faciliteert de informatie-uitwisseling en meningsvorming over onder meer medisch-inhoudelijke ontwikkelingen, farmaceutica, vertaling van wetenschap naar praktijk, richtlijnen, opleiding, kwaliteit en marktwerking. De doelgroep bestaat uit cardiologen, aios cardiologie en internisten vaculaire geneeskunde. De Cardioloog wordt uitgegeven door BPM Medica en verschijnt 4x per jaar in een oplage van 1.500 exemplaren. Het advertentietarief voor 1/1 pagina FC bedraagt 3.240 euro en de advertentieverkoop wordt verzorgd door Cross Media Nederland.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.