Nieuw online magazine: SAAR Magazine

Nieuw online magazine: SAAR Magazine

Snippet Media heeft 8 september jl. een nieuw online magazine gelanceerd: SAAR Magazine. De titel richt zich op vijftigplusvrouwen die nog volop in het leven staan. SAAR Magazine schrijft over alle pijnlijke, leuke, hippe, grappige, dramatische en hilarische kanten van ouder worden. De advertentiemogelijkheden bestaan uit sponsored topics op maat voor 1.250 euro inclusief productiekosten & social share.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.