Nieuw: NRC Premium Pagina’s combineert vertrouwen met interactie en conversie

Nieuw: NRC Premium Pagina’s combineert vertrouwen met interactie en conversie

Mediahuis NRC BV heeft ‘Premium Pagina’s’ gelanceerd, een nieuwe advertentiemogelijkheid, exclusief in de digitale krant van NRC. Er kan met een 4x1/1 pagina worden geadverteerd die doorlinkt naar de opgegeven url van de adverteerder. Premium Pagina’s combineert het vertrouwen van de krant met de interactie en conversie van het digitale NRC-platform. Een effectstudie van GfK toont aan dat Premium Pagina’s in NRC een gemiddelde reclameherkenning van 65% scoren. Voor een bruto mediawaarde van 15.000 euro wordt er 4x1/1 pagina geplaatst in de digitale krant van NRC Weekend.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.