Nieuw huis-aan-huisblad: De Week van Borne

Nieuw huis-aan-huisblad: De Week van Borne

Uitgeverij Heinink Media geeft sinds 23 maart jl. een nieuw nieuwsblad uit: De Week van Borne. Het blad wordt huis-aan-huis verspreid in de gemeente Borne in een oplage van 14.000 exemplaren. Na de zomervakantie verschijnt de titel wekelijks op woensdag, de verschijningsdata hiervoor zijn te vinden in Retriever. De kosten voor 1/1 FC bedragen 600 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.