Nieuw: FoodPersonality.WORK

Nieuw: FoodPersonality.WORK

Shelflife Media B.V. lanceert FoodPersonality.WORK, een nieuw vakblad van- en voor (toe)leveranciers in de foodretail. In het magazine delen leidende organisaties in de branche hun ervaringen met de lezer over wat er speelt binnen de diverse segmenten. FoodPersonality.WORK verschijnt 6x per jaar in print met een oplage ruim 5.200 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina in de print-editie bedraagt 1.500 euro. Daarnaast wordt er naar ruim 9.000 abonnees een digitale editie verstuurd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's
NRC

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.