Nieuw: FoodPersonality.WORK

Nieuw: FoodPersonality.WORK

Shelflife Media B.V. lanceert FoodPersonality.WORK, een nieuw vakblad van- en voor (toe)leveranciers in de foodretail. In het magazine delen leidende organisaties in de branche hun ervaringen met de lezer over wat er speelt binnen de diverse segmenten. FoodPersonality.WORK verschijnt 6x per jaar in print met een oplage ruim 5.200 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina in de print-editie bedraagt 1.500 euro. Daarnaast wordt er naar ruim 9.000 abonnees een digitale editie verstuurd.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Kennismaken met…

Image of Floris Wyers
Floris Wyers
Founder bij Pure Luxe Media & Events
In drie woorden: Makkelijk in omgang (3 woorden) of saaier: Creatief Ruimdenkend Mensenmens
cup of coffee
Zwart en sterk maar liever Champagne

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.