Nieuw: FoodPersonality.WORK

Nieuw: FoodPersonality.WORK

Shelflife Media B.V. lanceert FoodPersonality.WORK, een nieuw vakblad van- en voor (toe)leveranciers in de foodretail. In het magazine delen leidende organisaties in de branche hun ervaringen met de lezer over wat er speelt binnen de diverse segmenten. FoodPersonality.WORK verschijnt 6x per jaar in print met een oplage ruim 5.200 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina in de print-editie bedraagt 1.500 euro. Daarnaast wordt er naar ruim 9.000 abonnees een digitale editie verstuurd.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.