Nieuw DOOH-pakket Parents & Kids van MMD Media

Nieuw DOOH-pakket Parents & Kids van MMD Media

MMD Media biedt per 15 juni jl. een nieuw digitaal out-of-home pakket aan. Het Digital Screens Instore Parents & Kids netwerk bestaat uit 105 digitale schermen die zijn geplaatst in 35 locaties van speelparadijs Ballorig. De overdekte speeltuinen van Ballorig trekken iedere 4 weken ruim 236.000 bezoekers. Deze bezoekers zijn gezinnen met kinderen van 0 t/m 12 jaar. Advertenties worden in een loop 12x10 seconden per uur uitgezonden. Kosten bedragen 5.000 euro voor een advertentieperiode van 4 weken.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's
NRC

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.