Nieuw certificaat voor meer transparantie in influencer marketing gelanceerd

Influencerregels.com

Om transparantie te verhogen introduceren brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code per 22 april 2024 een certificaat en openbaar register genaamd 'Certified by Influencerregels.com'. Influencer marketing heeft zich snel ontwikkeld, wat heeft geleid tot strengere regels, zoals de verplichting om betaalde samenwerkingen publiek te maken. Het certificaat toont aan dat ze goed geïnformeerd zijn over de relevante wetten en regels.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.