Ngage Media B.V. voegt 2 digitale schermen toe

Ngage Media B.V. voegt 2 digitale schermen toe

Ngage Media B.V. heeft twee nieuwe digitale schermen toegevoegd aan haar portfolio. Op de Arenaboulevard in Amsterdam stond al 1 digitaal scherm, daar is een tweede aan toegevoegd. Het netto bereik per week is hiermee verhoogd naar 134.063. Kosten voor een spot van 10 seconden bedragen 7.500 euro. In de Kalverpassage te Amsterdam is een digitaal scherm van 15m2 geplaatst. Dit winkelcentrum aan de Kalverstraat levert een netto bereik per week van 40.320. Kosten bedragen 6.000 euro voor een spot van 10 seconden. Beide schermen zijn selectief inzetbaar of als onderdeel van het Amsterdam pakket.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.