Metro Mode voortaan Metro Lifestyle

Metro Mode voortaan Metro Lifestyle

Telegraaf Media Groep (TMG) heeft de maandelijkse bijlage Metro Mode vernieuwd. Per 27 mei jl. heet de bijlage Metro Lifestyle en wordt er, naast de vertrouwde onderwerpen beauty en lifestyle, ook aandacht besteed aan food, health & travel. Daarnaast is er iedere editie een uitgebreid interview met een prominente Nederlander. De lancering van de vernieuwde titel gaat gepaard met een branded content-actie. Een producttest met 1/1 branded contentpagina in de Metro Lifestyle van 23 september en een video-tutorial online kost nu slechts 15.974 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.