Mediahuis Limburg lanceert dagbladmagazine Zine

Mediahuis Limburg lanceert dagbladmagazine Zine

Mediahuis Limburg lanceert 22 januari 2022 Zine. Deze titel is een gratis maandbijlage in magazine-formaat van De Limburger en verschijnt ook op de e-paper app. Zine is een gids voor iedereen die zichzelf én de wereld beter wil begrijpen. Met verhalen in woord en beeld die je aan het denken zetten en je leven fijner maken. Constructief, inspirerend, herkenbaar en toekomstgericht. Een ontdekkingsreis rond thema’s als slim leven, (mentale) gezondheid, zingeving, omgaan met je omgeving en leven in Limburg. Het totale bereik van Zine is 337.800 en het 1/1 FC tarief bedraagt 2.077 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.