Media Groep Limburg lanceert nieuw magazine: L-magazine

Media Groep Limburg lanceert nieuw magazine: L-magazine

Media Groep Limburg geeft per 21 mei a.s. een nieuw magazine uit: L-magazine. Dit blad valt iedere zaterdag op de mat bij abonnees van De Limburger en het Limburgs Dagblad. Het nieuwe magazine staat in het teken van werk, gezin, uitgaan en de dingen die het leven mooi maken. De nieuwe titel volgt op een restyling van Dagblad de Limburger. Het dagblad zal De Limburger gaan heten en wordt voorzien van een nieuw lettertype en een nieuw logo. De website van de titel krijgt de nieuwe url delimburger.nl. L-magazine verschijnt wekelijks en heeft een bereik van 392.000 (NOM Printmonitor 2014 II – 2015 I). De kosten voor 1/1 FC bedragen 7.093 euro voor de gehele oplage, maar er kan ook per verspreidingsgebied geadverteerd worden. Zie Retriever voor alle mogelijkheden.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.